Sunday, June 12, 2016

Ini merupakan entri last untuk Bercuti di Tanjung Sutera Resort. Akan datang penulis nak concentrate artikel lain pula. Mari kita saksikan  pemenang-pemenang dan penerima cabutan bertuah pada BBQ Nite. Kesemuanya happy dapat bawak balik hadiah. Samada suka atau tak, terpulang pada diri masing-masing. Kami cuba untuk buatkan semua yang hadir pada family day ketika ini rasa seronok dan gembira dengan apa yang telah kami rancangkan ini. Mudah-mudahan ada rezeki yang lebih, bolehlah kita buat lagi tahun depan. :)

Di sebelah kiri ialah pemberi hadiah iaitu Pengarah CALPD. Maintain jer Dr. Wan.

Di sebelah kiri ialah Timbalan Pendaftar UTMLead, En Ariffin. Stay young and dangerous. :)


Dan di sebelah kiri ini pula ialah Senior Director kami, Prof. Salleh. All the BEST to you Prof. You are Tony Fernandez of Education Sector. :)






Penulis berharap dan berdoa agar kita semua senantiasa dalam jalinan muhibbah, menguatkan ukhuwah, mengeratkan lagi tali persaudaraan antara kita. Walaupun tak tahu lagi bila akan dapat buat program macam ni lagi, sekurang-kurangnya ada juga kenangan buat kita semua di hari tua nanti.

:) thehehe...

Dengan itu penulis memohon ampun dan maaf andai kiranya penulisan ini sedikit sebanyak mengganggu gugat pemikiran u olls ketika ini yang mungkin sedang busy tiba-tiba layan post ini boleh jadi celaru, maaflah geng. Penulis hanya tahu berceloteh dalam blog, di luar penulis memang tak banyak bercakap, tangan aje banyak gerak-gerakkan kamera, slider, tripod.

Mudah-mudahan kita dapat lagi buat program macam ni ya. Eh..dah berapa kali cakap nak buat program macam ni lagi? Ish..hahaha! Tata..

Wassalam..

Melanconglah dalam negara
Jeffri Rahman
Producer | Cinematographer | Voice over acting


Share:

0 comments:

Post a Comment